Subwencje na treningi menedżerskie


Zawiadamiamy iż w ramach pogramu dotacyjnego „Łódzki Program Pomocowy” do finalnego etapu przechodzą tu wymienione granty:

  • wypracowanie mobilnej e-usługi psychologicznego testu osobowościowego pod nazwą Zgodność Myśli – treningi firmowe
  • zbudowanie Multimedialnej Platformy Szkoleniowej Open Horizon – treningi handlowe
  • Wykłady Zamknięte – szkolenia z kreatywności
  • e-awaria – szkolenia firmowe
  • zbudowanie Portalu informacyjnego Uzdrowiska Świętokrzyskie – szkolenia z komunikacji
  • wypracowanie serwisu cyfrowego Opinnetcom oferującego narzędzia badania produktów i usług – warsztaty pracownicze
  • zbudowanie zautomatyzowanego, elektronicznego serwisu rekrutacji specjalistów z branży IT – treningi firmowe
  • przyrost ekspansji firmy IPB na rynki zagraniczne w latach 2010-2011 – treningi HR
  • zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii – treningi z przywództwa
  • Adaptacyjny model wspomagający rozwiązywanie problemów w oparciu o analizę treści dostępnych źródeł zdigitalizowanych – treningi z przywództwa
  • weryfikacja współpracy biznesowej pomiędzy firmą OPONEOPL a serwisami ogumienia za pośrednictwem platformy B2B – warsztaty interpersonalne
  • Badania nad produktem informatycznym opartym na innowacyjnych rozwiązaniach komunikacji radiowej – szkolenia negocjacyjne
  • BOOKOTEKAPL – zbudowanie zdalnego serwisu umożliwiającego dostęp do treści książek w formie elektronicznej – treningi z komunikacji
  • Budowy i wyposażenia nowoczesnego centrum recyklingu odpadów organicznych w celu uruchomienia innowacyjnych produktów nawozowych – szkolenia z konfliktów
  • Dokonanie zgłoszenia patentowego wynalazku w procedurze międzynarodowej – treningi z zarządzania czasem
  • Dywersyfikacja produkcji w oparciu o innowacyjną technologię wyrobu farb proszkowych – szkolenia HR
  • e-gabinet – zbudowanie cyfrowego serwisu systemowej obsługi gabinetów stomatologicznych i rejestracji klientów – warsztaty z asertywności