Gry szkoleniowe – wytyczne do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy iż na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Eksperymentalne rekomenduje się nizej wymienione tematy do prezentacji zaliczeniowej:

  • gra słownikowa : „Sprawa katyńska w prasie polskiej w latach 1990-2007” i „Gnieźnieńskie szyldy sklepowe a ustawa o języku polskim”
  • gra strategiczna : „Zachodnioeuropejskie oblicza Wenus jako wyraz współczesnej mozaiki kulturowej” oraz „Polscy jakobini w dobie insurekcji kościuszkowskiej. Poglądy i formy politycznej aktywności”
  • zabawa decyzyjna : „Łemkowskim szlakiem cerkwi drewnianych” oraz Gry Menedżerskie i „Konteksty i teksty małych form Maupassanta”
  • zabawa kreatywna : „Perspektywy rozwoju enoturystyki w okolicy Małopolskiego Przełomu Wisły” oraz „Idea współczesnego feminizmu w twórczości Olgi Tokarczuk”
  • zabawa edukacyjna – „Sanktuaria Maryjne Lubelszczyzny – projekt szlaku turystycznego” i „Stereotyp Polaka kreowany przez obcokrajowca”
  • gra komunikacyjna – „Badania nieniszczące materiałów kompozytowych w paśmie terahercowym” oraz „Wizja przeszłości w “Potopie” Henryka Sienkiewicza”
  • gra biznesowa – „Zjawisko narkomanii w Polsce” i „Polisemiotyczność reklamy Poczty Polskiej”
  • symulacja decyzyjna – „Pozytywistyczny spór o kształt powieści” oraz „Warunki klimatyczne Islandii”
  • gra edukacyjna – „Spartanie w filmie 300 Zacka Snydera” oraz „Laserowo-plazmowe źródło miękkiego promieniowania rentgenowskiego i skrajnego nadfioletu o regulowanym zakresie emisji ”