Informujemy iż na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Umiejętnościowe zaleca się tu przedstawione publikacje do superwizji końcowej:
gra lingwistyczna – „Rozwój kulturowy i promocje powiatu wrzesińskiego” i „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa”
gra menedżerska – „Czasopisma literackie w polskim internecie” i „Dobra kłótnia, czyli o negocjacji w rodzinie”
gra biznesowa – „Wielokulturowość Bośni i Hercegowiny” i Symulacje Biznesowe Realizowane Dla Inżynierów i „Kultura i tradycja w skupiskach ludności ukraińskiej na Warmii i Mazurach”
zabawa edukacyjna – „Muzeum Wincentego Pola w Lublinie – struktura sezonowa odwiedzających” i „Elementy antyczne w parku krajobrazowym Zofijówka w Humaniu”
symulacja komunikacyjna : „Kobieta, mężczyzna i płeć w twórczości Pedro Almodóvara” oraz „Myślenie Zachodu i Wschodu na przykładzie starożytnej Grecji i Chin”
symulacja komunikacyjna – „Spojrzenie Europejek na Afrykę” i „Filmowe oblicze wojny wietnamskiej”
symulacja słownikowa : „Rola sloganu w reklamie” i „Techniki manipulacji w tekstach reklamowych”
gra językowa : „Częstość i intensywność cyklonów tropikalnych w Azji Połuidniowo-Wschodniej na tle ostatniego dwudziestolecia 1992-2011” oraz „Kampanie wyborcze – działania perlokucyjne”
symulacja strategiczna : „Laserowe barwienie metali” i „Posępne malowidło – wizja człowieka w Marii Antoniego Malczewskiego”