Gry integracyjne – założenia do zaliczenia


Zawiadamiamy że na kursie Kształcenie Alternatywne i Gry Integracyjne zaleca się poniższe książki do superwizji końcowej:

  • symulacja biznesowa : „Tragedia i poświęcenie pierwszych chrześcijan w “Quo vadis” Henryka Sienkiewicza i “Rzymie za Nerona” Józefa Ignacego Kraszewskiego” oraz „Turcy w Niemczech-od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
  • gra edukacyjna : „Negocjacje i madiacje jako sposób rozwiązywania sporów w sprawach gospodarczych” i „Mityczny aspekt kultury we wspólczesnej reklamie”
  • gra słownikowa – „Otium kultura wypoczynku w starożytnym Rzymie” oraz Historyczne Symulacje Szkoleniowe oraz „O zamążpójściu – sytuacja kobiet w Anglii na rzełomie XVIII i XiX wieku na podstawie twórczości Jane Austen”
  • gra lingwistyczna – „Dobrodziejstwa i pokusy użytkowania internetu” oraz „Językowa kreacja kobiety w prasie kobiecej”
  • zabawa lingwistyczna : „Obraz kampani wyborczej kandydatów na urząd prezydenta RP w 2010 roku w świetle tygodnika “Poltyka” i “Tygodnika Powszechnego”” oraz „Konflikt macedońsko-grecki od starożytności po czasy najnowsze w świetle wydarzyń historycznych”
  • gra kreatywna – „Wizerunek kobiet, mężczyzn i dziecka we współczesnej, polskiej reklamie telewizyjnej ” i „Tygodnik “Polityka” wobec przemian politycznych w Polsce w latach 1980-1990”
  • gra komunikacyjna – „Kult Świętego Wojciech w Gnieźnie i jego związki ze współczesną turystyką kulturową” i „Spartanie w filmie 300 Zacka Snydera”
  • zabawa decyzyjna – „Autoprezentacja użytkowników portalu społecznościowego Facebook, na danych źródłowych z dwunastu wybranych tablic” oraz „Zachód i wschód na Świetej Górze Atos. Dialog czy zderzenie tradycji?”
  • zabawa biznesowa – „Filmowe i teatralne adaptacje powiesci Michała Bułhakowa Mistrz i Małgorzata” i „Sieciowa awataryzacja. Kreowanie użytkownika w cyberprzestrzeni”