Scenki z zarządzania – hipotezy do egzaminu


Informujemy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Integracyjne zaleca się poniższe tezy do superwizji końcowej:

  • symulacja językowa – „”Zwrotnik Raka” H. Millera – traktat filozoficzny czy pornografia?” oraz „Polacy i Ukraińcy na terenie Warmii i Mazur”
  • symulacja słownikowa – „Ikony popkultury w kulturze masowej” oraz „Wizerunek Gaorga’a W. Busha w polityce zagranicznej na łamach tygodnika Polityka”
  • symulacja biznesowa : „Baza noclegowa w największych miastach środkowej i południowo-wschodniej części Polski” oraz Studenckie i Symulacje Szkoleniowe i „Dworek Zdziechowski w Słaboszewku kolo Mogilna 1922-1939. Historie Rodu i Genius loci”
  • zabawa słownikowa : „”A jakby tak trocę zboczyć to co?” Homoedyzm postaci literackich w twórczości Witolda Gombrowicza na współczesnym jej tle twórczości dostępnych prozaików polskich” i „Święte kanonizowane przez Jana Pawła II”
  • gra zespołowa – „Sposób kreowania postaci ojca w twórczości Danila Kiša” i „Marketingowa kreacja kobiety”
  • zabawa menedżerska : „Problematyka zawarta w twórczości Miroslava Krlezy” i „Pismo linearne B Grecja nykeńska w świetle zabytków pisma”
  • zabawa biznesowa : „Wspołczesny medialny wizerunek mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce” i „Znaczenie słów kluczowych w procesie wyszukiwania i kształtowania informacji w Word Wide Web”
  • zabawa słownikowa – „Młodzież w nauczaniu Jana Pawła II” i „Hoplita grecki”
  • gra zespołowa – „Związki cywilizacyjne Serbów, Rosjan i Ukrainców w XVIII wieku” oraz „Jubileusz Józefa Ignacego Kraszewskiego na łamach prasy wielkopolskiej”